Som arbejdsgiver vil man altid gerne sikre en god opstart for nye medarbejdere, men faktum er, at det kan være en svær proces for både arbejdsgiver og den ansatte.
Hos Viktech er vi ret sikre på, at vi har knækket koden til en god opstart for alle parter.
Nøgleordet er tryghed. For at jobopstarten kan være en god oplevelse er det centralt, at både medarbejder og arbejdsgiver føler sig tryg. Det kan være både i de store, vigtige aspekter såsom at man får den rette medarbejder til opgaven. Det kan også være i de helt små detaljer såsom, hvor man skal møde op henne den første dag.
For at sikre den tryghed hele vejen rundt, har vi i Viktech dedikeret vores konsulenter til opgaven. De er bindeleddet mellem arbejdsgiveren og vikaren, og står altid til rådighed for at svare på de spørgsmål, der måske ellers kan skabe utryghed.
Til stede ved både opstart og opfølgning
Udover generelt at være til rådighed, møder konsulenterne også op sammen med vores vikar på første arbejdsdag. Herefter følger de op på dag 3 og igen på dag 14. I den proces gennemgås detaljerne for projektet med arbejdsgiver og medarbejder, så alle er med på, hvad der skal ske, og hvad der forventes.
Det skaber tryghed fordi:
➡️Medarbejderen skal ikke føle sig usikker på, hvor han/hun skal møde op henne.
➡️Der er enighed om de præcise arbejdsopgaver og forventninger til medarbejderen.
➡️Der er styr på værktøjet, som konsulenten medbringer. Så skal hverken arbejdsgiver eller medarbejder bekymre sig om den del.
➡️Skulle der dukke udfordringer eller bekymringer op, kan de tages i opløbet, fordi konsulenten proaktivt følger op.
Det er selvfølgelig bare én måde at gøre det på, men efter mere end 11 år i branchen tror vi på, at vi har fintunet processen.
Har du lyst til at prøve Viktechs opstart på egen krop, så se vores ledige jobs her.
Mangler du en medarbejder, og vil du opleve Viktechs koncept? Ring til os på 7020 9043.
Så finder vi den helt rette medarbejder til dig, så du trygt kan koncentrere dig om dit projekt.